Datum 2016-11-21
Auteur Jan Titulaer

00032_fbpresentatie.jpg

In het kort

Woensdag 7 december houdt onze Heemkundekring Blariacum haar eerste boekpresentatie. We nodigen daartoe alle leden, buitengewone leden en onze belangstellenden van harte uit van 20:00 - 21:00 uur in Zalzershaof in Hout-Blerick. Voor koffie met gebak wordt gezorgd.Het boek 'Kôm heej vetkedee' zal worden toegelicht, het eerste exemplaar wordt uitgereikt en aansluitend start de verkoop voor 10 euro. Uitsluitend deze avond kunnen onze betalende leden het boek gratis afhalen. Vanaf 9 december is het te koop bij de BRUNA in Blerick, maar ook te bestellen bij het bestuur.We rekenen op jullie aanwezigheid.

Woensdag 7 december houdt onze Heemkundekring Blariacum haar eerste boekpresentatie. We nodigen daartoe alle leden, buitengewone leden en onze belangstellenden van harte uit van 20:00 - 21:00 uur in Zalzershaof in Hout-Blerick. Voor koffie met gebak wordt gezorgd.Het boek 'Kôm heej vetkedee' zal worden toegelicht, het eerste exemplaar wordt uitgereikt en aansluitend start de verkoop voor 10 euro. Uitsluitend deze avond kunnen onze betalende leden het boek gratis afhalen. Vanaf 9 december is het te koop bij de BRUNA in Blerick, maar ook te bestellen bij het bestuur.We rekenen op jullie aanwezigheid.

C Q W A F

• blog/2016/2016-11-21_m00032.txt